Skötväska

Jag blir så glad när jag får sy fina saker till fina människor. Den här skötväskan beställde min fina vän Mia. ”Locket” över väskan är en skötbädd som sitter fast med knappar i väskans baksida. Enkel att lägga barnet på och samtidigt ha blöjor och tvättservetter nära tillhands, samtidigt som det lätt kan tas av och tvättas separat.

På axelbandet satte jag en karbinhake och en D-ring för att den lättare ska hänga bra på barnvagnen.

Inne i väskan finns fack för blöjor, tvättlappar och nappflaska med mera.

Det svarta tyget är en tygvaxduk som gör väskan tåligare och står emot väta bättre. Och självklart, Dalkulla som hon är, ville hon ha dalahästar och kurbitsar på väskan. 😉

3 tankar om “Skötväska

    • Hej Maria!
      Tack!
      Just för tillfället kan jag tyvärr inte ta emot någon mer beställning, men om du har möjlighet att vänta så kan jag göra den senare. Den kostar 850:-. 🙂
      Ha det gott!
      Anna

Lämna en kommentar